Náš tým
Barbora
- Tímto rokem jsem zahájila svůj druhý rok jako učitelka. Za tento rok jsem zjistila, že jsem trpělivá a vytrvalá.K dětem přistupuji s láskou a citem. Jsem spravedlivá a upřímná. Je pro mě důležité, aby mi děti důvěřovali ve všem co společně děláme. Děti ráda inspiruji a nechávám jim prostor na rozvoj sebe samotných.
Jana
- učitelka v 1. oddělení
- na mateřské škole působí již 20 let a stará se o nejmladší děti. I když je již ve věku babiček dětí, o které se stará, je duší a myslí stále hravá a mladá.
- snaží se dětem kromě vědomostí a dovedností vštěpovat zásady správného způsobu života, plného porozumění lásky a citu k sobě i ostatním a aby si uměly vážit života a chránit naši krásnou planetu Zemi.
- ráda si s dětmi uvolní a protáhne tělo při malých jógových cvicích a rozhýbá dětský jazýček v logopedických chvilkách.
- veškeré činnosti, akce a zábavy zapíše do školní kroniky.
Jitka
- paní školnice
- stará se nejen o estetičnost prostředí, poradí si i s náročnějšími technickými „záludnostmi“ a jen tak něčeho se nezalekne.
- díky její fotodokumentaci máme možnost si připomenout leckdy úsměvné momentky z každodenního chodu školky.
Martina
-
učitelka 2. oddělení
-
je součástí týmu od ledna 2020. Po zkušenostech s alternativním školstvím, nešťastných pokusech v jiných státních MŠ, působení v jazykových školách, je ráda, že objevila školku rodinného typu, kde se dětem dostává citlivého, pevného, empatického a laskavého vedení.
-
zajímá se o spoustu věcí a své poznatky se snaží vhodnou formou předávat dál. K dětem přistupuje respektujícím způsobem a mnohému se od nich učí.
-
specializuje se na seznamování dětí s cizím jazykem. Během její hravé angličtiny, která probíhá přirozeným učením se bez učení, děti objevují okolní svět, aniž by si kolikrát uvědomovaly, že celá lekce probíhá v angličtině.
-
(nejen) prostřednictvím osobnostně dramatické výchovy, kterou hojně a ráda při práci s dětmi využívá, podporuje jedinečnost každého dítěte.
Petra
-
paní kuchařka
-
připravuje svačiny a obědy
-
snaží se, aby všichni strávníci byli spokojeni a všem chutnalo
-
ráda peče domácí pečivo
Věra
- je vedoucí učitelkou odloučeného pracoviště MŠ V. Špály, účastní se rad vedení a předává informace všem zaměstnancům
- podporuje týmovou práci všech zaměstnanců a respektuje jejich názory
- snaží se vytvářet v MŠ ovzduší vzájemné důvěry a tolerance a jít tak příkladem dětem
- ráda se učí novým věcem i v oblast ICT, účastní se vzdělávacích seminářů
- dbá na připravenost dětí pro vstup do ZŠ
- věnuje se dětem s odlišným mateřským jazykem
- věnuje se dětem s odkladem školní docházky
- věnuje se dětem se speciálními vzdělávacími potřebami
- při úterních doplňkových programech doplňuje předškolní vzdělávání GRAFOMOTORIKOU S PÍSNIČKOU, kdy využívá hry na hudební nástroj – kytary
- zařazuje tzv. krátké metodické TABLETOVÉ CHVILKY – velmi citlivé seznámení dětí s počítačovou technologií
- ekologické vycházky do okolní přírody